Μετάφραση

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Ώρα για γέλιο...

Κουφά Ανέκδοτα !!!


- Γιατρέ, ακούω φωνές και δεν βλέπω κανέναν δίπλα μου.
- Πότε σας συμβαίνει αυτό;
- Όταν μιλάω στο τηλέφωνο.

***

Σε ενα σουβλατσίδικο:
- Τι θα θέλατε;
- Ενα σουβλάκι χωρίς κρεμμύδι.
- Κρεμμύδι δεν έχουμε, θέλετε ένα χωρίς ντομάτα;

***

-Μπαμπά, μπαμπά.. Τι είναι αυτό που φαίνεται εκεί μέσα στη θάλασσα;
-Υπερωκεάνιο παιδί μου.. 
-Αλήθεια; Και πως γράφεται;
-Τώρα που το βλέπω καλύτερα μαλλον πλοίο είναι...

***
 Ο σύζυγος αράζει στη βεράντα μαζί με τη γυναίκα του πίνοντας μπύρα.
Αφού έχει πιει αρκετές, σπάει την ησυχία λέγοντας:
- Σ'αγαπώ.
Τον κοιτάει η γυναίκα του:
- Τώρα μιλάς εσύ ή η μπίρα;
- Εγώ μιλάω... Στη μπίρα...

***
Πώς απαντούν διάφοροι άνθρωποι σε καιρούς αναδουλειάς, όταν τους τεθεί η ερώτηση "από δουλειά πώς πάει;" :
Μανάβης: Κολοκύθια
Αγρότης: Ζήσε Μάη μου να φάς τριφύλλι
Ανθοπώλης: Μαρασμός στο επάγγελμα
Υφασματέμπορος: Είμαι πανί με πανί
Ψαράς: Ούτε λέπι
Φαρμακοποιός: Με το σταγονόμετρο
Ηλεκτρολόγος: Δε βλέπω φως
Υδραυλικός: Μούφα η δουλειά
Έμπορος χαλιών : Χάλια
Κομμωτής: Τρίχες
Ψιλικατζής: Ψιλοπράγματα
Βοθρατζής: Σκατά!!!

***

Είναι ένας βλάκας και λέει στο φίλο του:
-Ρε συ, έρχονται απόκριες και δεν ξέρω τι να ντυθώ!
-Χμμμ, βάλε ένα πανί στο κεφάλι και είσαι έτοιμος!
-Και τι θα χω ντυθεί;
-Πανίβλακας!!

***


Είναι ο κιμάς, το μακαρόνι και η μπεσαμέλ σε ένα μπαρ και λένε στον μπαρμαν:
-Ρε μάγκα πιάσε ένα ποτό...
Και λέει ο μπάρμαν
-Καλα ρε παστίτσιο... πάλι κομμάτια ήρθες;

***

Ένας ταξιθέτης, κάνοντας έλεγχο στο θέατρο, βλέπει κάποιον με σχισμένα ρούχα, μέσα στα αίματα, σε κακό χάλι, ξαπλωμένο ανάμεσα σε δύο καθίσματα:
- Μπορώ να δω το εισιτήριό σας;
Του δίνει ο τύπος το εισιτήριο, το κοιτάει ο ταξιθέτης και λέει:
- Σ' έπιασα! Αυτό είναι για τον εξώστη!
- Το ξέρω. Έπεσα!

***

Στο τρένο, ο γιός κοιτά από το παράθυρο...
-Μπαμπά τι είναι εκείνο το σπίτι εκεί;
-Δεν ξέρω παιδί μου.
-Μπαμπά πως λένε αυτό το δέντρο;
-Δεν ξέρω παιδί μου.
-Μπαμπά πως λένε εκείνο το βουνό;
-Δεν ξέρω παιδί μου
Η μαμά: Σταμάτα πιά, κούρασες τον πατέρα σου.
Πατέρας: Άσε το παιδί, άμα δε ρωτήσει πώς θα μάθει;

***

Χτυπάει το τηλέφωνο 3 η ώρα τα ξημερώματα. Μέσα στη νύστα του το σηκώνει ο άντρας του σπιτιού:
- Ποιός είναι; καμία απάντηση.
- Ποιός είναι; τίποτα. -Ποιός είναι; Ποιός είναι;
- Ο Power Ranger.
- Ποιός Power Ranger βρε;
- Ο Μπλε!

Για πιο πολλά ανέκδοτα καντε κλικ εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε εδώ τα σχόλιά σας για την ανάρτηση !