Μετάφραση

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Ώρα για γέλιο...

Ανέκδοτα με τον Τοτό:



 Ο Τοτός γυρνάει από το σχολείο και λέει στη μαμά του:
- Μαμά, μαμά! Πάω να παίξω στην παιδική χαρά.
- Με το καινούργιο σου παντελονάκι;
- Όχι, με τους φίλους μου.

 Γυρνάει από το σχολείο ο Τοτός. Τον ρωτάει ο μπαμπάς του: Που είναι ο έλεγχος σου παιδί μου;
Και απαντάει ο Τοτός: Τον έδωσα στη Γιάννα.
Με απορία ο μπαμπάς: Αφού είναι καλύτερη μαθήτρια από εσένα!
Και με χαρά ο Τοτός: Ήθελε νε κάνει πλάκα στους γονείς της!!!!

 Λέει η μάνα του Τοτού :
- Τοτέ άμα κοπείς στα μαθήματα της εξεταστικής ξέχνα ότι είσαι παιδί μου..
Μετά από μερικές ώρες τον ξαναρωτάει :
- Πως τα πήγες;
Και απαντάει ο Τοτός :
- Γνωριζόμαστε κυρία μου;



Μια μέρα η μαμά του Τοτού του είπε να φέρει 4 κουτιά γάλα ΝΟΥΝΟΥ. Πήγε ο Τοτός στο μαγαζί και σε λίγο γυρνάει στο σπίτι με ένα κουτί. Του λεει τότε η μαμά του: Τοτό γιατί πήρες ένα και όχι τέσσερα που σου είπα;
- Μαμά, γάλατα υπάρχουν πολλά. ΝΟΥΝΟΥ όμως ένα!

 Ο Τοτός γυρίζει από το σχολείο στο σπίτι του κλαίγοντας.
- Τι έχεις; Γιατί κλαις; τον ρωτά η μητέρα του.
- Με χτύπησε ο δάσκαλος.
- Και γιατί σε χτύπησε;
- Να, γιατί απάντησα σε μια ερώτηση που κανείς άλλος δεν μπορούσε να απαντήσει.
- Τι; Και αντί να σου βάλει άριστα σε χτύπησε; Και ποια ήταν αυτή η ερώτηση;
- Ποιος έσπασε το τζάμι του σχολείου...

 Η γιαγιά του Τοτού του δίνει λεφτά για τα γενέθλια του! Ο Τοτός τα πέρνει και φεύγει αλλά τον σταματάει η μητερα του:
- Τοτέ κάτι ξέχασες να πεις στην γιαγιά σου!
- Τι;
- Τι λέω εγώ στον πατέρα σου κάθε φορά που μου δίνει λεφτά;
- Αααααααααα, λεει ο Τοτος, και απανταει στην γιαγια: μόνο αυτά έχεις;

 Ο Τοτός με τον πατέρα του κάθονται στο σαλόνι. Λέει ο μπαμπάς στον Τοτό:
- Πήγαινε στο υπνοδωμάτιο και φέρε μου τις παντόφλες μου.
Στο υπνοδωμάιτο κάθονται η αδερφή του Τοτού και μια φίλη της. Μπαίνοντας μέσα λέει ο Τοτός
- Ο μπαμπάς μου είπε να σας δείρω και τις δύο!
Η αδερφή του:
- Φύγε από δω ρε κωλόπαιδο!
- Δε με πιστεύεις; Άκου (και φωνάζει στον πατέρα του:) Πατέρααα! Την μίαααα;
- Και τις δύο ρε βλάκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε εδώ τα σχόλιά σας για την ανάρτηση !